zaterdag, oktober 17, 2009

Het Plan Is Veranderd


Niet om de fileproblemen op te lossen of zo, maar men heeft net beslist dat Linkeroever (for the English: Leftover) wordt vervangen door een jong gebergte allah de Alpen en dat er vanop de Antwerpse Suikerrui, sowieso al Vlaanderens number one apres-ski boulevard, een skilift vertrekt over de river Schelde. De kinderkopkes zullen vervangen worden door omgedraaide borstels, bier piegelen en de polonaise dansen kan in verschillende bars, onder andere een nieuw op te richten etablissement De Lange Wapper, waar je een sneeuwveger bier kunt bestellen (tien stuks) voor de democratische prijs van negen keer ééntseventig tel maar uit (met name je winst). Als er meer nieuwigheden te melden vallen over dit monsterproject hoortuut uiteraard via uw fax met de binnenwereld: Beste Ooit (B.O.). Brainstorming wordt aangemoederd, in de vorm van een comment bijvoorbeeld. Uw stadsdiensten lezen namelijk mee om de toekomst, Het Verre Heden, de vorm van mooiheid te bezorgen.

10 opmerkingen:

Geoff D'Anvers zei

Had iets opgevangen over een wat stijlvollere bar waar je meer bepaald de Ralph Lauren Polo-naise zou kunnen dansen, wat is daar van aan? Heb geen zin in vatsige Hollandse wijven, vandaar mijn vraag.

B.O. zei

Kan je best eens bij Ralph zelf dubbelchecken, denk ik.

Belgische Wielerbond zei

FUCK DIT PLAN!!!!

NIET MEER AAN DE AANKOST VAN DE RONDE VAN ANTWERPEN GEDACHT ISCHIEN??!

Ed zei

Wat hun zeggen.

Zwembadman zei

Zou het zwembad van linkroever een bergmeer kunnen worden? ik kwam daar wel graag, veel jonge vrouwtjes. Nog een bedenking: denk je niet dat de bergen wat frisjes zijn voor al die Marokanen die daar ondertussen wone? toch iets om rekening mee te houden, we willen geen oorlog daar...

yowkes.

anneleen meyers zei

is er al een naam voor dit project, zou er graag wat concreter info over googlen voor met een spreekbeurt op school. lieve groet, anneleen meyers.

Wim Van Hees zei

ik denk dat dit voor veul werkgelegenheid zal zorgen, ik voeg het toe aan mijn argumenten tegen de lange wapper.

beetje ademloos hier verder zo.


STEM NEE
STEM NEE
STEM NEE

Bink Vandervrouwkens zei

vuile OPPORTUNIST heeft niks met jouw strijd te maken, antwerpen ist stad al de rest is parkiiiiiing

super idee deze skipiste kan ik ergens een pdf downloaden met flyers voor uite te delen aan mijn maten


schol!

Maria zei

De number won schakelt over van frieten naar fondue.

Anoniem zei

Bedankt voor de interessante informatie