woensdag, december 27, 2006

Dieegrol Maradona


Van foefjes zijn we ook hier bij Beste Wooit niks te vies, dus een rolmodel als Diego Armani Maradona draagt een vet warm hard zo weg als wat bij ons en velen daarbij. Forza Magico Diego, of hoe zegt men dat in een taal die vermoedelijk niet eens de zijne is. Deze post past uitermate haard bij de Ode an die Supersporter Inc. Freunden, een clubje dat ooit het beste was en nu terug van weggeweest, het zij natuurlijk virtueel. Top!

"Moensdag 16 februari 2000: Supersporter nummer 10.

Ola! superfans worldwide. Diego hier. Momenteel zit ik hier lekker te genieten van de Cubaanse zon, maar het is ooit wel anders geweest. Ik heb zwarte sneeuw gezien en dat is niet zo voor de hand liggend hier in Argentina. I hope dat you like wat mijn supportersclub uit België over mijn levensloop heeft geschreven, al in de vorm van een lied.
Duim voor mij en rol ze,

Diego Armando Maradona.

Een nummer tien zoals nog nooit gezien
Diego is de absolute voetbaltrukjesqueen
Een kopbal hier of met de hand tegen het net
Diego heeft al menig scheids in 't zak gezet

(refrein)
Geef mij coke of speed of heelder zakken weed
ik snuif ze weg met een honderdje of een riet
Spuiten, slikken en pakken tegen de sterren op
't zit nimmer zo fris in Diego zijne kop!!

goochelen met ballen, een showtje hier en daar
Diego weet: dat hebben de mensen graar
voor zichzelf is er maar één ding dat ie wil:
een grote, zware, lekkere XTC-pil!!

(refrein)
Geef mij coke of speed of heelder zakken weed
mijn neus zit vol, maar van ophouden weet ik niet
de grootste lijn doe ik met gemak verdwijn'
Ik ben Diego: drugs pakken vind ik fijn!

De dikste buik en ook al heb ik dan een lange
mijn pietje, dat zie ik niet meer hange
ben aan 't afkicke in Cuba bij Fidel,
maar nog een laatste lijntje speed dat wil ik wel.

(refrein)
Geef mij coke of speed of heelder zakken weed
ik heb een dochtertje maar dat interesseert me niet
ik wil snuiven, spuiten, slikken, heel de boel
geef mij wat stuff of ik veeg op uwe smoel!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een mooi eerbetoon! merci van een fan!

Anoniem zei

diego maradöner zeker, haha vetkwal!

Anoniem zei

dikkie mark & donna

da zijn z'n ouders

Anoniem zei

Dieje go Marathon Worst Eten meedoen. Dikke winner!!

;)