vrijdag, januari 12, 2007

Lans


Over Lance Armstrong is het laatste woord nog niet vuil gemaakt, daarover bestaat heel wat buiten twijfel. Ten einde ietwat too much Hollywood voor de boerse wielerwereld, enorm vermoedelijk onzuiver wat betreft zijn fluitsap en de daarmee gepaard gaande beroepstechnische inhoudstafels en tot slot de sportsloef van Sheryl Crow, liet Lance al de openbare onmin never aan zijn hart komen en verpletterde hij op de meest duidelijke wijze al wat nog overschoot, ooit. Supersporter Inc was blij een figuur van zijn grootte uit de brand van die toendertijdse week te sleuren en bewierookte zijn met bravoera behaalde overwinningenreeks op de bekende powetische wijze.

Maandag 24 juli 2000:

Mijn naam is Lance, ja echt wel zonder zwans,
voor de wielersport breek ik graag een lans.
Op een bal meer of minder kijk ik niet,
wat voor mij telt is de piet.

Geheel in ‘t geel, mijn voorstel deze maal:
verander de naam van het Franse verhaal.
Je zei vroeger ‘het is de Tour de France’,
maar nu is het nondeju de Tour de Lance!

Mijn naam is Lance en heb ik niet wat sjans?
Een blonde vrouw en een zoontje dat heet Hans.
Mijn arm is strong, mijn kanker overwonnen,
dat allemaal door mij in te smeren bij het zonnen!!

Want van al die kanker krijg je een weke sjanker,
maar ik geef toe, je wordt ook heel wat slanker.
Ik heb bovenal meer plek op mijn zadel,
want mijn ballen zijn zo plat als een dadel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Respetto Lance!!