zondag, januari 07, 2007

Van Een Leien Dakje

Eerder geslachtelijk voorgekeurd op pielemuizen, bewees Supersporter Inc. ergens eind de jaren negentig (of misschien iets daarna) dat sport ook tof kan zijn, niet in het minst wanneer er hand in hand gebruld worden van die duif die is hier ook of iets degelijks. Kim Clijsters, momentueel enorm aandachtig in de pers, viel de eer echter te beurt om tesamen met heur collega ballenmannen een mooi opgedragen lied te kunnen ondergaan, hier en daar gespijst van schuinigheid en uitstapjes richting voordehandland. Justin Henin en haar vers gerolde pannenkoek Yves-Jacques zijn evenwel enorm tot onze spijt niet van de tennispartij. Het kan niet altijd lovegame zijn, tot slotte.


Donderdag 4 mei 2000: tennis van de bovenste plaank.

Clijsters Kim, wat is hier aan de hand?
Waarom zo'n subtiel fantastische forehand?
Dan nog tegen Anna Kournikova - dikke broo-hooie!
Die zou ik wel eens willen zwatsen over mijne roo-hooie!!

Champignooon!!! Dikken top.
Alles wat een gat heeft moet erop.
En liefst nog niet met te veel haar.
Anna is dan ook nog maar 14 jaar. (=dichterlijke vrijheid)

Maar terug naar Kim, met de name Clij-hijsters.
Een lekkere smoele en elegant als lij-hijsters.
Of ook de lekkere blondine - Els Callens:
Wat is het lekker wat zij doet met de ballens!

Laurence Courtois van de Vlonders kan niet pra-haten
Daarom vind ik haar de minste van de troep
Ek geb heprobeert wat zi zeejt te vertalen la-haten
Maar 't is niet gelukt, dus ik kijk dan naar haar poep!

Ik zou wel willen dat het mijn ballen wa-haren
en dat ik billenkoek kreeg van hun raket
Met hun forehand als handkar en met de sna-haren
zou ik gewillig gebonden zijn aan hun bed.

Of stel je voor: een partijtje stoeien op gra-vel
met al die harde korrels al schurend tussen je spel!
En Kim en Els en Laurence in een trio van jewel!
De scheids zegt 'silence', maar ik roep 'de FOK OFF, DEL!'

1 opmerking:

Anoniem zei

Leiton Huet mag blij zijn dattem er vanaf is, amai.